Save te date viering 60-jarig jubileum!

20 juli 2023 15:30

Ons 60-jarig jubileum nadert met rasse schreden. Op zaterdag 16 december 2023 bestaat onze voetbalvereniging Oudehaske alweer 60 jaar. Zo’n mooi jubileum laten we het aankomende seizoen natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan en willen we samen waardig vieren.

De viering bestaat uit 2 dagen:

Vrijdag 15 september 2023 op ons sportpark
Sport-en speldag voor de jeugd, inclusief voetbalkamp met overnachting voor onze jongste jeugdleden. Informatie volgt z.s.m.

Zaterdag 16 september 2023, op ons sportpark
Dagprogramma met o.a. meerkamp en ’s avonds een leuke, gezellige feestavond.

De plannen voor de viering van het jubileum op 16 december volgen later. Houd daarom onze website en social media goed in de gaten de komende weken! Maar noteer de bovenstaande data vast in jullie agenda’s!

We zien jullie graag bij één van de jubileumactiviteiten.

De Jubileumcommissie

SaveTheDate_Jubileumfeest_v2.png