Laatste informatie over seizoen afsluiting '22-'23

18 juni 2023 17:15

Het seizoen '22-'23 is inmiddels alweer ten einde gelopen. Een seizen met hoogte- en dieptepunten: eerste succesvolle seizoen van de Businessclub, goed presterende jeugdteams, herstelde overkapping. En helaas degradatie van Oudehaske 1. Om dit seizoen op een leuke manier met elkaar af te sluiten, vindt komende vrijdag 23 en zaterdag 24 juni het jaarlijkse slotweekend weer plaats. Dit jaar is er wederom een leuk programma samengesteld door de betrokken commissies.

Vrijdag 23 juni
De vrijdag begint weer met het traditionele ouder-kind voetbal. Ouders van de betreffende jeugdspelers zullen de strijd aangaan met hun zoon en/of dochter. Na afloop kan er uiteraard gezellig geborreld worden door de ouders en overige aanwezigen.

Programma ouder-kind voetbal:
19:30 uur:          Kabouters, JO8 en JO11
20:00 uur:          JO9, JO10 en JO12

Zaterdag 24 juni
De zaterdag wordt gestart met en spellencircuit voor onze jeugdleden. Dit circuit belooft dit jaar spectaculairder dan ooit te worden. Er zijn ook dit jaar door de betrokken commissies leuke activiteiten bedahcht. Uiteraard is er ook nog ruimte om op “normale” wijze tegen een bal te schoppen.

Voor de sportievelingen die meedoen aan het spellencircuit: zorg er voor dat je ca 15 minuten voor aanvang aanwezig bent, zodat we overal op tijd mee kunnen beginnen. Leiders en trainers van de teams ontvangen we graag als spelbegeleider.

10:00-12:00 uur:          Spellencircuit: kabouters, JO8, JO9, JO10, JO11 en JO12
12:30-14:30 uur:          Mix toernooi JO13, JO15 en MO15
15:00-17:00 uur:          Mixtoernooi JO17, JO19, VR1, VR30+, Heren 1 t/m 4 en 35+
18:00 uur:                     Barbecue

Deelname aan de barbecue is gratis voor leden, vrijwilligers, sponsoren van v.v. Oudehaske. Mocht je een introducee (broer, zus, vader, moeder, vriend(in), willen meenemen, dan vragen wij daar een vergoeding van 5 euro voor. Deze vergoeding kan ter plekke bij de barbecue worden betaald. Opgave voor de barbecue en voor het speelcircuit is niet nodig. Wij rekenen uiteraard op jullie komst.