Grote Clubactie wederom een groot succes!

9 december 2022 9:00

Na het grote succes van de afgelopen jaren, heeft onze vereniging dit jaar weer deelgenomen aan de Grote Clubactie. En met succes: een record bedrag voor onze vereniging! Dit seizoen hebben de jeugdleden massaal loten verkocht, in combinatie met 4 verkochte Superloten aan bedrijven.

Wat is de grote clubactie?Je vereniging bestelt verkoopboekjes (voor gegevens kopers) en/of loten bij de Grote Clubactie. Je vereniging verkoopt de loten voor € 3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar de vereniging. Van de overige 20% wordt een loterij georganiseerd, waarbij lotenkopers vele prijzen kunnen winnen, waaronder € 100.000,-.

Dit is al sinds het eerste lot een feit en daarmee ook de kracht van de Grote Clubactie. De opbrengst voor verenigingen ligt ongeveer tussen de € 1.000,- en € 10.000,- per vereniging.

Opbrengst v.v. Oudehaske
In totaal resulteerde deze verkochte loten en superloten in een record opbrengst van maar liefst € 2.376,84. Wat natuurlijk een fenomenale prestatie is gerealiseerd door onze eigen jeugdteams en Sponsorcommissie!

Top drie lotenverkopers
Voor de lotenverkopers die meer dan 25 loten verkocht hebben, wordt aanstaande zaterdag 10 december een mooie medaille  uitgereikt om ze te bedanken voor hun grandioze inzet!

De Sponsorcommissie wil iedereen bedanken voor hun inzet! Ze hopen volgend seizoen ook weer op het enthousiasme van de jeugdleden te mogen rekenen bij de verkoop van de loten.