Neem snel deel aan de voetbalvereniging Oudehaske WK Poule!

19 november 2022 8:45

Nu de eredivisie met winterstop is gegaan en het WK aanstaande zondag al van start gaat, wordt het tijd om ons klaar te maken voor dit WK voetbal in Qatar. Hier hoort uiteraard ook een WK voetbal poule bij. Het is de bedoeling om de groepsstanden en alle wedstrijden in de volgende rondes correct te voorspellen. Voor elke juiste voorspelling ontvangt een deelnemer een aantal punten. Daarnaast zijn er ook nog punten te ontvangen voor het correct invullen van de fair play prijs, meeste doelpunten voor en tegen etc.

Deelnemers met de meeste punten aan het einde van het toernooi welke geëindigd  zijn op plek 1 tot 3 ontvangen een geldprijs. Hoeveel dit bedrag zal zijn, hangt van het aantal deelnemers af.  Deelname kost €5 en meespelen is toegestaan vanaf 18 jaar. Iedereen boven de 18 jaar mag mee spelen, ook als je geen lid bent van onze voetbalvereniging.

Klik op de link hier onder om mee te spelen

Succes!