Droom spelers sc Heerenveen komt uit: op de foto met Oudehaske JO10

7 oktober 2022 15:00

Zaterdag 1 oktober j.l. stond de wedstrijd gepland van VV Oudehaske JO10 tegen VV Heerenveen JO10-3 op Sportpark Skoatterwald. Om 10.30 uur traden wij aan op het prachtige nieuwe kunstgrasveld met kurk in plaats van rubber. Oudehaske JO10 legde een fantastische wedstrijd op de mat. 6 tegen 6 in mooi positie spel.

Beginnend bij onze keeper Michael die rust en overzicht uitstraalt . Daarvoor onze mandekker Auke die niemand laat passeren, met steun van aanspeelpunt Yoren, onze centrale man die altijd de bal daar weet neer te leggen waar de ruimte is. Wouter staat altijd in die vrij ruimte en deinst nooit terug voor een lekker duel om de bal. Hij wordt altijd geassisteerd door Lieke en Thijn, het tandem altijd aanvallend gericht is, die samen de diepte zoeken met een neusje voor de goal.

Voor het goal staan Tjitze en Bjorn, zij trekken de gaten in de verdediging van de tegenstander of profiteren hier zelf graag van om de bal tegen het net te schieten. Al in de eerste fase komt er systeem in het spel en weten ze allemaal hun plek in het veld om goed te verdedigen en makkelijker te scoren. Maar bovenal veel plezier samen te hebben.

Dit is ook het 1e van SC Heerenveen niet ontgaan. Met veel respect en nieuwsgierigheid hebben ze onze wedstrijd dan ook gevolgd. Na afloop vroegen ze of JO10 met hun op de foto wilde. Uiteraard is JO10 de beroerdste niet en kijkt SC Heerenveen ook terug op een mooie zaterdag ochtend! We hebben 5-4 verloren maar een mooie herinnering gewonnen!

Orange Black Army.....meer dan voetbal!