Een heus Oktoberfest op zaterdag 22 oktober!

30 september 2022 14:00

Eindelijk is het weer zo ver! Na 2 jaar afwezigheid vanwege het coronavirus, is het weer mogelijk om een heus bierfestival te organiseren op ons eigen Sportpark Pieter Bultsma.

Op zaterdag 22 oktober a.s. wordt een Oktoberfest georganiseerd. Tijdens het Oktoberfest is uiteraard iedereen welkom! Leden, vrijwilligers, ouders, sponsoren en de leden van de Businessclub.

De kantine wordt omgetoverd tot een echte biergarten met een tap, pullen bier, biertafels en een DJ. Gedurende de avond zijn er diverse versnaperingen verkrijgbaar. Het Oktoberfest start om 18:00u en opgeven is niet nodig, dus komt allen!

Voor het Oktoberfest geldt een entree van €10,- Welke tijdens de avond ter plekke te betalen is. Uiteraard gaan we er vanuit dat iedereen in een lederhosen of heidie pakje op de feestavond verschijnt.

Tot dan!

Oktoberfest_2022.png