Oudehaske JO11-1 tegen vv Heerenveen JO11-5

9 april 2018 22:00

Het was een leuke wedstrijd waarin wij in de eerste tien minuten veel kansen kregen. Na ongeveer vijftien minuten kwamen wij voor, omdat Lammert de 1-0 scoorde. Rond de twintigste minuut hadden wij een corner hierop brak Heerenveen uit Jelmer kwam snel uit en schoot de bal weg. Daarna was het rust.

De tweede helft beginnen wij sterk. Lammert is aan de bal en past op Yvar. Yvar past weer terug op Lammert en Lammert terug op Yvar en Yvar scoort de 2-0. En daarna krijgt Heerenveen een kans, een jongetje schiet heel raar en scoort de 2-1.

Aftrap Oudehaske. Jelmer heeft de bal en past naar Gjalt en Gjalt past op Jurjen en Jurjen past op Egbert en Egbert past op Karst en Karst op Yvar en Yvar weer naar Egbert en die schiet Goal! 3-1. Wedstrijd is afgelopen.

Geschreven door Jelmer