Indeling heren senioren seizoen 2021 – 2022

4 juli 2021 19:45

Na een lange periode van Corona ellende hebben wij als VV Oudehaske onze hoop gevestigd op het komende seizoen 2021 – 2022. De afgelopen periode van 2 jaar kenmerkte zich niet alleen door negativisme, onze club heeft de mogelijkheden aangepakt om er van te maken wat er van te maken viel. Dat heeft geresulteerd in een behoorlijk aantal trainingsavonden op dinsdag, woensdag en donderdag met redelijke tot hoge opkomsten van onze spelers.

Onze beide senioren trainers Koos en Sjaak hebben gedaan wat ze binnen de regels konden doen, bleven positief en gemotiveerd en verdienen daarom een groot compliment. Voor het komende seizoen is zoals gebruikelijk weer een tabel samengesteld waarin de spelers en overige leden kunnen lezen wie het komende seizoen uitkomt in welk elftal. Klik hier om de samenstelling van de senioren teams te bekijken.

Uit deze tabel blijkt dat we weer met vier teams uit gaan komen in de verschillende competities.

De voorbereiding van de prestatie teams, Oudehaske 1 en 2, start op dinsdagavond 10 augustus om 19.45 uur met een gezamenlijke training. Op 21 augustus oefenen Oudehaske 1 en 2 tegen QVC 1 en 2, op 28 augustus is de oefenwedstrijd Delfstrahuizen 1 – Oudehaske 1 gepland. Hierna volgen op respectievelijk 4 ,11 en 18 september de bekerwedstrijden en vangt op zaterdag 25 september de competitie aan. Wanneer de trainingen weer beginnen voor Oudehaske 3 en 4 is op dit moment nog niet duidelijk, deze teams starten met 1 knock-out bekerwedstrijd op 4 september en de week daarop zal worden gestart met de competitie.

Om dit alles in goede banen te leiden zijn er mensen nodig die de teams willen gaan leiden de komende competitie, gelukkig is het ook dit seizoen weer gelukt om dat voor elkaar te krijgen.

Het seizoen 2021 – 2022 zullen de volgende mensen de staf bemannen van onze herenteams :

• Oudehaske 4: Harmen Oosterman en René Krist.
  • Oudehaske 3: Vincent Buisman en Jorn Oosterdijk.
  • Oudehaske 2: Sjaak Mulder (trainer) Jappie van Hes en Rudie Waterlander (leiders).
  • Oudehaske 1: Koos van der Galiën (trainer) Peter Hettinga (leider), Sjaak Bakker (verzorger), Alle Groenhof (verzorger), René Waterlander (grensrechter) en Binze Berger (team manager).

Tot slot wensen wij iedereen een fijne vakantie!

Technische Commissie