Oudehaske JO11-1 tegen Aengwirden JO11-1

26 maart 2018 20:15

Het was een leuke wedstrijd. Karst, Gjalt en ik waren goed aan het verdedigen, maar na een paar minuten had Karst iemand onderuit gehaald. Toen kreeg Aengwirden een vrije trap en de tegenstander scoorde hieruit een goal, 0-1.

Na een tijdje ging iedereen goed over passen en kon de verdediging de bal goed bij ons doel weg houden. Daardoor konden de aanvallers van ons - Yvar, Lammert, Kim en Jurjen - naar het doel van de tegenstander dribbelen en kon Jurjen de gelijkmaker scoren. 1-1! Toen was het rust.

Na de rust ging het nog steeds redelijk gelijk op, wij en de tegenstander kregen kansen om te scoren. Bij ons waren Yvar en Kim dichtbij, maar het lukte beide teams niet om te scoren. En toen floot de scheids voor het einde van wedstrijd. Gelijk gespeeld, maar we hadden het ook kunnen winnen.

Geschreven door Egbert