Uitverkoop biervoorraad kantine Oudehaske

12 december 2020 11:00

Door de coronacrisis is de kantine op ons Sportpark Pieter Bultsma al enige tijd gesloten. De hoop was dat de resterende kratten bier alsnog genuttigd konden worden, maar mede door een aflopende houdbaarheidsdatum (februari 2021) worden de kratten alsnog te koop aangeboden. Met de feestdagen in het vooruitzicht en de combinatie met de mogelijkheid om onze club te steunen, is dit natuurlijk een ideale combinatie!

Komende zaterdag is daarom de kantine geopend van 09:00 uur tot 12:00 uur voor de uitverkoop van de biervoorraad. Tegen een gereduceerd tarief van slechts 15,- euro (incl. statiegeld) zijn de resterende kratten bier (Heineken en Amstel) af te halen. In totaal staan er nog 45 kratten bier op voorraad.

Mocht je geïnteresseerd zijn in één of meer kratten bier, stuur dan een mailtje met het gewenste aantal en biermerk naar [email protected]. Op deze manier wordt geborgd dat leden niet voor niets naar de kantine komen en er voor iedereen wat is. De kratten bier kunnen met de pin afgerekend worden.

Alvast bedankt voor ieder zijn medewerking!

Bert Koopmans
Kantinebeheerder