Oproep: Aanleveren wedstrijdverslagen

25 maart 2018 19:00

De tweede seizoenshelft van het het seizoen 2017-2018 is inmiddels alweer van start gegaan en dat betekent dat de verslagen van de wedstrijd ook weer opgesteld en aangeleverd kunnen worden. Want hoe leuk is het als alle leden van Voetbalvereniging Oudehaske kunnen lezen hoe jouw/jullie wedstrijd is verlopen! Hoe doet u dit?

Door een mail te sturen naar [email protected] worden de aangeleverde verslagen zo snel mogelijk op de website gepubliceerd. Het is erg leuk als er bij de wedstrijdverslagen ook afbeeldingen toegevoegd kunnen worden. Mocht je dit willen, stuur deze dan samen met het wedstrijdverslag op.

Trainers en teamleiders, dit is een mooie en simpele manier om uw team onder de aandacht te brengen dus pak die gelegenheid aan en stuur de verslagen in! Op deze manier kunnen wij er met elkaar voor zorgen dat de vernieuwde website levendig en up-to-date blijft.