Onderlinge wedstrijden en extra training tijdens Corona competitie stop

2 november 2020 18:15

Als gevolg van Covid-19 (Corona) maatregelen ligt competitie er al weer enkele weken uit. Dat is begrijpelijk maar uiteraard ook jammer, zeker omdat we net weer lekker aan voetballen waren. Maar gelukkig is het voor de jeugd onder 18 nog steeds mogelijk om te trainen. Daarnaast is het ook toegestaan om tot en met JO18 onderlinge wedstrijden te spelen.

Per 7 november Zaterdagtraining voor alle jeugdteams
Nu er vanwege de corona maatregelen op zaterdag geen (competitie)wedstrijden gespeeld mogen worden en omdat het er naar uit ziet dat deze maatregel nog wel even blijft, heeft de jeugdcommissie besloten om op zaterdagochtend alle jeugdteams (extra) te laten trainen.

Tijdstip                   Teams

09:00 – 10:00         JO9’s

10:15 – 11:15         JO10, JO11 en JO12

11:30 – 13:00         JO13 en MO13

13:15 – 14:45         JO15 en JO17

15:00 – 16:30         JO19 en MO19

Let op!! Of er op zaterdag(en) uiteindelijk ook wordt getraind hangt onder meer af van de beschikbaarheid van de trainer(s). Per team wordt uiteindelijk bekeken en bepaalt of de training door kan gaan, benader bij vragen hierover jou trainer/trainster.

Onderlinge wedstrijden
Op zaterdag 31 oktober jl. heeft de jeugdcommissie een aantal onderlinge wedstrijden georganiseerd. Hierin zijn verschillende leeftijdscategorieën (JO’s/M0’s) gemengd om zo gelijkwaardige wedstrijden te krijgen. Uiteindelijk zijn de volgende onderlinge wedstrijden gespeeld.

Aftrap          Team A Team B

09:00           JO9-1 - JO10

09:00           JO9-2 - JO9-3

09:00           JO11 - JO12

10:30           JO13 MO13

11:50           JO15 - JO17

Wat ons betreft is dit zeer succesvol verlopen én voor herhaling vatbaar, want het was leuk om onze jeugd weer te voetballen ook al was het onderling.

Dit succes is mede te danken aan de jeugdleiders en -trainers, maar ook scheidsrechterscoördinator (Ynze van der Meulen) en de scheidsrechters. En ook dank aan kantinebeheerder Bert Koopmans, die ondanks dat te kantine gesloten was buiten grote containers met koffie, thee en ranja had neergezet. Hierdoor konden spelers en begeleiders in de rust corona-proof toch wat drinken en bijtanken. Ook willen wij Dennis de Jong, onze clubfotograaf bedanken. Tijdens deze mooie dag heeft hij – zoals altijd prachtige foto’s gemaakt. De foto’s zijn hier te bekijken.

En daarnaast zijn we zeer trots en tevreden dat iedereen zich aan de corona maatregelen heeft gehouden. Iedereen die niets op het sportpark te zoeken had is niet geweest en degene die hier als begeleiding of vanuit de organisatie waren hebben zich keurig aan de afstand- en andere regels gehouden. En zo zie je maar weer: “samen zijn wij VV Oudehaske en dit betekent meer.”

De Jeugdcommissie