Verdere maatregelen rondom Corona

14 oktober 2020 10:15

Vanwege de verder oplopende landelijke besmettingscijfers van het coronavirus (COVID-19) heeft onze Rijksoverheid dinsdagavond, 13 oktober, extra maatregelen aangekondigd. Deze maatregelen raken het amateurvoetbal wederom hard.

Nieuwe maatregelen

De nieuwe maatregelen gaan woensdag 4 november om 22:00 uur in en zien er samengevat als volgt uit:

• Alle competities worden stilgelegd;
  • Senioren (vanaf 18 jaar, hier vallen ook een aantal spelers van de MO19/JO19 onder) mogen niet meer trainen en ook het spelen van oefenwedstrijden is niet toegestaan;
  • Jeugd (tot 18 jaar) mag trainen en onderling wedstrijden spelen;
  • Toeschouwers zijn niet welkom op ons sportpark;
  • Kantine, kleedkamers en toiletten zijn gesloten.

Deze maatregelen gelden de komende twee weken.

We rekenen op jullie begrip en medewerking! Blijf gezond en houd je aan de regels!

Sportieve groet,

Het bestuur