Rabo ClubSupport

13 oktober 2020 12:00

Met jou hulp kunnen we ervoor zorgen dat v.v. Oudehaske een financiële tegemoetkoming ontvangt. Met behulp van Rabo ClubSupport kunnen alle leden van de Rabobank van 5 tot 25 oktober hun stem uitbrengen op onze club. Kortom: jouw stem is geld waard!

Hoe werkt het stemmen in de app?

Door in te loggen in de app of op onze website en via 'Zelf regelen' en vervolgens 'Mijn Lidmaatschap' kan je klikken op Rabo Clubsupport.

1. Log in en ga via 'Zelf regelen' naar 'Lidmaatschap' en druk daarna op de knop 'ClubSupport'.
  2. Druk op 'Selecteer je favoriete clubs' om vervolgens naar de deelnermers te gaan.
  3. Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en druk dan op 'Stap 2'.
  4. Verdeel vijf stemmen over de door jou gekozen clubs.
  5. Druk daarna op 'Stemmen indienen' om je stem uit te brengen.

Rabo_ClubSupport.png