Oudehaske JO12-1 behoudt 5e plaats in 1e periode na thriller tegen BEW

6 oktober 2020 17:00

Oudehaske, zaterdag 3 oktober 2020

Oudehaske JO12-1 vs BEW JO12-1 5-5

In het begin nam Lennart de af trap. Het begon goed iedereen nam zijn man/vrouw. Maar na geen focus was er een goal van BEW. Na de goal ging Oudehaske er meer tegen aan. We hadden veel duels. Maar het lukte BEW nog om te scoren en de 0-2 te maken.

Na al dit lukte het Oudehaske de bal te in het het net te krijgen. Het was een mooi balspel van Jarno en Egbert. Het lukte Jarno te scoren. En met 1-2 gingen we de rust in.

Na de rust duurde het niet lang en Oudehaske scoorde de gelijk maker. Namelijk de 2-2 van Egbert.

Het bleef maar door gaan want BEW scoorde de 2-3 alweer en paar minuuten daarna scoorde tim weer 3-3. En weer na die goal scoorde BEW weer één (3-4) en nog één (3-5). Het is 8 minuten voor het eind. En in die 8 minuuten lukte het Mark G en Egbert nog om te scoren en dit maakte de eindstand 5-5.

Een mooie pot en nu nog omkleden. Alleen dit konden we doen zonder Egbert want die had een andere wetstrijd met JO13.

Groeten Arent Schoonhoven (JO12-1)

Tijdens de wedstrijd zijn een aantal foto's gemaakt. Klik hier om deze foto's te bekijken!