JO13-1 wint verdiend van Heerenveense Boys!

20 september 2020 20:45

Oudehaske JO13-1 - Heerenveense Boys JO13-2 4-1

Zaterdag 19 September moest VV Oudehaske tegen Heerenveense Boys JO13-2. Kim was verkouden en mocht niet meedoen, Jasper heeft zijn teen gebroken dus die kon ook niet meedoen Daardoor kwam Oudehaske op 11 spelers maar Tim en Mark wouden gelukkig meedoen. Om 10:30 begon de wedstrijd tegen HVB. Op het begin kwam er al snel een goal voor Oudehaske, Dani scoort de 1-0. Daarna was HVB beter maar ze wisten niet te scoren. In de 8e minuut had Oudehaske een goede aanval via Dani een diepe bal op Yvar goal 2-0. Oudehaske werd beter en beter. In de 15e minuut een opbouw van achter naar Rimon op het middenveld en door naar Yvar goal weer een mooie goal van Yvar 3-0. HVB werd weer een beetje beter maar wist niet te scoren omdat Jelmer fantastisch stond te keepen.

Het is rust stand 3-0

Oudehaske was beter daardoor kwamen ook mooie aanvallen, mooi schot op doel van Mark net niet. Toen kregen we een corner van Yvar op Dani net weer niet. Vanuit de verdediging mooie lange bal op Yvar en Yvar was er langs samen met Mark gingen ze naar de keeper, en Yvar gaf heem mooi af op Mark goal 40e minuut. Weer een mooie aanval en de bal kwam bij Mark maar schoot op de lat helaas. HVB ging weer iets beter voetballen en toen had HVB een mooie aanval en Dani kwam met een gestrekt been in penalty HVB. Jelmer had hem in eerste instantie maar daarna had hij hem klem maar de bal werd uit zijn handen geschoten 4-1

Einde wedstrijd VV Oudehaske heeft verdiend gewonnen.

Volgende week moeten wij uit tegen Tonego en dan gaan we weer voor die 3 punten.

Groeten Dani