Onze voetbalvereniging neemt deel aan een Ballenactie! Help jij mee?

10 september 2020 11:15

Door alle coronamaatregelen is onze voetbalvereniging Oudehaske de afgelopen maanden flink wat inkomsten misgelopen. Onder andere het niet, of in mindere mate, kunnen gebruiken van de kantine scheelt een hoop inkomsten. We hebben echter wel nieuwe ballen nodig. Dat is ieder seizoen echter een grote kostenpost, maar dit seizoen al helemaal. Daarom organiseren we een Ballenactie. Steun jij onze vereniging en help je mee?

Iedereen die onze vereniging een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je een bal doneren aan onze club. Zo willen we er samen voor zorgen dat het balletje gewoon kan blijven rollen bij voetbalvereniging Oudehaske. En voorkomen dat deze crisis niet ook volgend seizoen het plezier van onze (jeugd)leden verpest.

Doneer hier een bal
Wanneer je bereid bent onze vereniging te steunen en een bal te doneren, kan dat door op onderstaande actielink te klikken.

www.actielink.nl/vvoudehaske

Via deze actielink kom je op de pagina waar je diverse mogelijkheden hebt om een bal te doneren. De kosten voor 1 bal zijn EUR 24,-. Je hebt echter ook de mogelijkheid om de helft (EUR 12,-) of een kwart (EUR 6,-) van dit bedrag te doneren. Meer is uiteraard ook mogelijk!

Actie doorsturen
Uiteraard zouden we zoveel mogelijk ballen willen verzamelen voor het nieuwe seizoen. Denk je daarom iemand te kennen die zou willen helpen door een bal te doneren? Stuur deze actie dan gerust door via o.a. Whatsapp!

Actie doorsturen via WhatsApp

De actie loopt nog tot 21 september 2020. Er is dus enige haast geboden met het doneren. In de loop van de dagen geven we af en toe een update waar de teller van het aantal ballen op staat. Tot zover bedankt voor ieders hulp/donatie!

e36079468b0e7315c1745d4be23a12da6b3a84e7.png