Vrienden- en vriendinnenactie bij v.v. Oudehaske!

18 augustus 2020 10:45

Deze maand hebben we als VV Oudehaske de vrienden- & vriendinnenactie. Dat betekent dat alle jongens en meisjes - pupillen en junioren - die al die al lid zijn een vriendje, vriendinnetje, klasgenootje, neefje, nichtje, buurjongen of buurmeisje mogen meenemen naar de vereniging.

Als ze het leuk vinden dan kunnen ze net als altijd vier (4) weken lang gratis proeftrainen of uiteraard gelijk spelend lid worden. De vrienden- en vriendinnenactie is leuke, simpele en zeer laagdrempelige manier om meer jongens en meiden te binden aan onze prachtige voetbalvereniging!

Dus schroom niet en nodig een vriendje, vriendinnetje, klasgenootje, neefje, nichtje, buurjongen of buurmeisje uit om te komen trainen. Dat kan al van deze week, voorafgaand aan de training kunnen je het dan melden bij je trainer.

Mochten er vragen zijn, laat het ons dan weten. Voor nu wensen we iedereen alvast veel voetbalplezier.

De jeugdcommissie