Zware strijd voor JO12-1G in Sneek

9 maart 2020 10:00

ONS Sneek JO12-1 – Oudehaske JO12-1G 6-2

Vandaag de wedstrijd tegen O.N.S. Sneek. Quinten kan niet meedoen wat hij heeft een gebroken arm zijn vervanger voor vandaag is Gjalt. We moesten in het uittenue spelen, want O.N.S was ook in het oranje. Na het startsignaal van de scheids kon de wedstrijd beginnen. O.N.S startte vel en kwam al snel met een kans Jasper redt. Na die redding kreeg O.N.S een corner die niet veel opleverde. Na een overtreding krijgt O.N.S een vrije trap Jasper redt. Al snel krijgt O.N.S een nieuwe mogelijkheid om aan te vallen na slecht verdedigen kwam O.N.S op een 1-0 voorsprong.

TIME-OUT

Oudehaske begint een beetje op gang te komen en komt al snel aan zijn eerste aanvallen. Na paar goeie aanvallen is het wachten tot Oudehaske gelijk komt. Uiteindelijk komt Yvar langs de verdediging en kan met buitenkant voet 1-1 maken. Maar O.N.S laat blijken dat ze niet willen verliezen en maakt snel 2-1. Afstandschot van Jelmer gaat ver mis. O.N.S is al snel weer langs de verdediging van Oudehaske en krijt een ruimte voor een schot. Jasper redt, maar de rebound gaat er uiteindelijk nog in 3-1.

RUST

O.N.S komt al snel op een 4-1 voorsprong en snel  daarna 5-1. Na een mooie uittrap van Jelmer kan Yvar de score een beetje dragelijker maken 5-2. O.N.S speelt mooi over Oudehaske is slordig aan de bal.

TIME OUT

Oudehaske is nou niet echt beter gaan voetballen. Daardoor krijgt O.N.S meerdere kansen. Corner O.N.S via een hoofd van Oudehaske gaat de bal over. Nog een corner voor O.N.S waar de 6-2 uitkomt. Na nog wat laatste kansen fluit de scheids de wedstrijd ten einde.

Groetjes Quinten

Tijdens de wedstrijd zijn enkele foto's gemaakt, klik hier om de wedstrijdfoto's te bekijken.