Oudehaske JO12-1G wint overtuigend van koploper LSC 1890!

4 maart 2020 9:30

Oudehaske JO12-1G - LSC 1890 JO12-1 4-1

De start was om 9 uur, het was droog en er scheen een klein zonnetje.
Dani was onze extra speler. Jasper stond beide helften op doel.
In het begin hadden wij wel kansen maar helaas ging er niks in. Maar met een uitbraak van Yvar aan de zijkant van doel lukte het net: 1-0. We kregen zelf schot op doel maar Jurjen bracht redding met voet omhoog en de bal ging over. Uit voorzet van Yvar werd een goal gemaakt door Lammert in minuut 18. Hiermee stond het 2-0.

Daarna fraai afstandsschot tegenstander, gelukkig op de lat. Onze verdediging ging ook steeds beter spelen en we gaven steeds minder kansen weg.
Dan weer door ons een afstandsschot van Jelmer, maar helaas op de paal. Daarna een paar fraaie reddingen  door Jasper. Maar een afstandsschot van de tegenpartij in de kruising was onhoudbaar voor Jasper 2-1.

In de laatste minuten voor rust werd Sneek nog gevaarlijk, want ging goed overspelen. We dachten dat het in de 2e helft dan nog wel spannend kon worden. Maar gelukkig, direct na rust al 3-1 door Yvar binnen 15 seconden.
Door overtreding van ons kreeg Sneek een vrije trap en gingen we een muurtje opstellen Gelukkig ging deze naast.
Even later een voorzet door Yvar naar de vrijlopende Dani die op doel schoot. Maar keeper stopte de bal die terug stuiterde. Maar ook Kim stond bij het doel en had haar kans en maakte het goed af: 4-1.
Hierna nog een keer schot van Lammert op doel, maar weer op de paal.
Aan het eind nog een tegenstander 1 op 1 naar Jasper, maar door Jasper goed gered.
In de 2e helft waren wij duidelijk sterker.

Het was een mooie en eerlijke wedstrijd, met verdiende winst voor ons.

Jasper

Tijdens deze wedstrijd zijn enkele foto's gemaakt, klik hier om deze foto's te bekijken.