Oudehaske JO12-1G geeft alles, maar moet het hoofd buigen

11 februari 2020 13:30

SJO RVLC JO12-1 – Oudehaske JO12-1G 6-0

We moesten uit tegen sjo rvlc op het sportpark van Renado. Na een goede warming up begonnen we goed aan de wedstrijd. Met een paar goede kansen van beide kanten. Na tien minuten krijg sjo rvlc een corner die ging net over. Maar vlak daarna een schot op doel en jasper was kansloos 1-0. Vlak daarna hadden we een time out en konden we even wat dingen bespreken.

Na de time out waren we niet goed scherp en kwam heel snel de 2-0 en 3-0. Daarna had sjo rvc een grote kans, maar Jasper stond zoals gewoonlijk weer super te keepen. Vrij snel daarna was het rust en konden we even bijkomen van  de eerste helft.

Na de pauze werd Lammert onderuit gehaald in het strafschopgebied, maar we kregen geen penalty maar een vrije trap. Yvar nam hem maar schoot net over. daarna kreeg sjo rvc weer een kans  uit een counter en was het 4-0. Daarna hadden wij een hele mooie aanval via Jelmer en Yvar maar die ging net over. Daarna een schot op doel  maar die kwam op de lat.

Weer time out en hadden we nog 15 minuten over om tenminste een goal te maken. Na de time out gelijk weer een hele mooie aanval via kim, lammert en Yvar maar ook deze ging weer net over, het leek wel of deze goaltjes kleiner waren. Daarna een hoekschop van Yvar ,kopbal lammert maar ook deze ging net over. Daarna een rush van Quinten met een goede voorzet maar deze werd net gemist. vlak daarna een schot van Yvar maar een goede redding voorkwam een goal, vlak erna werd het 5-0 en 6-0. We hebben verloren. We hebben keihard gewerkt maar dat was vandaag niet genoeg ze waren gewoon beter.

Geschreven door Yvar.

Tijdens de wedstrijd zijn enkele foto's gemaakt, klik hier om de wedstrijdfoto's te bekijken.