JO11-1 boekt zege op Urk met Liverpool-achtig powervoetbal

10 februari 2020 10:45

De wedstrijd werd gespeeld zonder Mark Gjokai die iets anders had. De aftrap was voor Urk maar al snel hadden we al weer de bal. Het eerste schot dat gemaakt werd was die van Steven maar die ging mis. Daarna had Urk nog een afzwaaier. Urk speelde hard en Steven werd onderuit gegooid.

Eerste goal van Arent! Daarna gelijk de eerste time out. Met een geluk kwam de 1-1 van Urk, een hoge bal die Lammert net niet kon pakken. Maar wij hadden ook geluk met een eigen goal van Urk. 2-1.

Lammert keepte een hele goede wedstrijd. Lang bleef het 2-1 En haalde Brent een bal van de lijn. Kort daarna werd het toch 2-2 door een mooi afstandsschot binnenkant paal. Daarna regende het vrije trappen aan beide kanten.

Vlak voor tijd maakte Urk hands en kregen we een penalty. Tim miste maar Mark Bles schoot de 3-2 (uit de rebound) binnen. Urk werd toen boos en een speler beukte Brent keihard naar de grond. Gelukkig was het kort daarna einde wedstrijd en hebben we geen penals meer genomen.

In de kleedkamer was het feest omdat we Urk met 3-2 hebben verslagen! Dit was het verslag.

Groetjes,
Lennart Post (JO11-1)