Ook dit jaar Jeugd Sponsor Munten sparen voor v.v. Oudehaske!

7 februari 2020 19:15

Voetbalvereniging Oudehaske doet dit jaar weer mee aan de Jeugd Sponsor actie van de Poiesz Supermarkt. Van maandag 10 februari tot en met zondag 5 april 2020 kunnen er weer munten worden verzameld bij de Poiesz Supermarkt in Oudehaske. Hierbij vragen wij iedereen die onze vereniging een warm hart toedraagt de munten in de koker van Voetbalvereniging Oudehaske te gooien. De munten worden na de actie omgezet in een sponsorbedrag die ten goede komt aan de jeugdafdeling van onze vereniging!

Bij elke 10 euro aan boodschappen (exclusief statiegeld) krijgen Poiesz klanten een Jeugd Sponsor Munt, maar er zijn meer mogelijkheden om extra sponsormunten te ontvangen. In de voordeelfolder staan wekelijks speciale Jeugd Sponsor Aanbiedingen waar klanten van Poiesz van kunnen profiteren. Bij deze aanbiedingen worden extra’s sponsormunten uitgegeven. Bij de Poiesz Supermarkt in Oudehaske staat een display met kokers, met onder andere die van onze vereniging. Maar uiteraard is het ook mogelijk de sponsormunten van andere Poiesz vestigingen in onze koker te gooien! Hoe meer Jeugd Sponsor Munten, hoe hoger het sponsorbedrag.

Verzamelbak in de kantine
Tevens komt er in de kantine een grote bak te staan waar de Sponsor Munten in gedeponeerd kunnen worden. Leden van de jeugd- en sponsorcommissie zorgen vervolgens ervoor dat de gedoneerde Sponsor Munten in de koker in de Poiesz in Oudehaske terecht komen.

Actieve Verkoopactie
Tijdens de eerste week van de actie (vanaf maandag 10 februari) is de actieve verkoopactie van voetbalvereniging Oudehaske. In deze week mogen wij extra promotiemateriaal ophangen in de supermarkt. Op zaterdag 15 februari staan wij zelf in de winkel. Van 10:00 tot 15:00 uur verkopen wij dan heerlijke oranjekoek!