Nieuwjaarsreceptie 2020 op zaterdag 4 januari

21 december 2019 13:30

Bestuur

Nu het jaar 2019 alweer ten einde loopt en 2020 voor de deur staat, nodigt het bestuur jullie graag uit voor de Nieuwjaarsreceptie van onze voetbalvereniging. De Nieuwjaarsreceptie wordt, zoals gebruikelijk, gehouden op zaterdag 4 januari 2020 in onze sfeervol aangeklede voetbal kantine.

Gezamenlijk met onze leden, sponsoren, vrijwilligers en overige betrokkenen wordt er geproost op het nieuwe jaar. Tijdens deze avond zal onze voorzitter Siebren de Jong kort terugblikken op het jaar 2019 en vooruitblikken op 2020.

Natuurlijk kan op deze avond de jaarlijks terugkerende Euroloterij niet ontbreken. Wederom zijn er op tijdens deze avond mooie prijzen te winnen. Met als hoofdprijs een waardebon van maar liefst 150,-. Vergeet daarom je Euroloten niet mee te nemen!

Voorafgaand aan de Nieuwjaarsreceptie vindt er nog een zaalvoetbaltoernooi plaats van o.a. de JO8-1, JO8-2, MO13-1, JO14-1, MO17-1 en de seniorenteams. De Nieuwjaarsreceptie start om 16:00 uur en duurt tot ongeveer 21:00 uur. Daarna is er nog de gelegenheid voor een borrel bij onze sponsor Café Dijkstra.

Graag tot ziens op zaterdag 4 januari 2020!

Bestuur v.v. Oudehaske
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------