Ben je tussen de 6, 7 of 8 jaar, volg dan je voeten en kom bij Oudehaske J08 voetballen!

18 december 2019 10:30

Jij bent 6, 7 of 8 jaar en trapt ook tegen bal aan als die in de buurt is. Ook voetbal je soms met vriendjes en vriendinnetjes op straat, op het (school)plein of op grasveldje in de buurt. En soms ren, schiet en dribbel jij net zoals je favoriete voetbalheld of -heldin. Herken je jezelf (je zoon of dochter) hierin, dan ben jij er klaar voor om bij onze Jeugd Onder 8 (JO8) te spelen.

Want voetbal kijken is leuk. Zelf voetballen op een pleintje of een grasveld in de buurt is nog leuker. Maar er gaat niets boven een ‘echte’ wedstrijd spelen, op een officieel voetbalveld. Jouw team dat het opneemt tegen een andere club, met de spanning van het winnen of verliezen. En na afloop samen wat drinken en napraten in de kantine om daarna samen nog wat spelen op ons sportpark.

Voetbalvereniging Oudehaske is gemoedelijke dorpsclub waar plezier, sportiviteit en presentatie hand in hand gaan. Onze trainers en vrijwilligers staan klaar om jou te begeleiden op misschien wel jou eerste stappen op een voetbalveld. Eén keer per week train je met je team- en leeftijdgenoten en op zaterdag krijg je kans om samen met je vriendjes en vriendinnetjes te spelen tegen leeftijdsgenootjes op een heus voetbalveld. En kinderen ervaren niet alleen een hoop plezier als ze voetballen, het is ook nog eens heel goed voor hun ontwikkeling.

AANMELDEN KAN VIA HET AANMELDFORMULIER DAT OOK OP ONZE WEBSITE IS TE VINDEN

En mocht je nog twijfelen, kom dan eens langs om sfeer te proeven en probeer het 1 maand uit door 4 vrijblijvende proeftrainingen te volgen. En lees hieronder waarom voetbal de beste sport voor jouw kind is:

1)      Voetbal is leuk om te spelen!
Leg ergens een bal neer en iemand schopt er tegenaan. Jongens en meiden vinden het leuk om lekker te pingelen, te scoren of die beslissende redding te maken. Iedereen kan al snel een beetje voetballen en succes ervaren.

2)      Voetbal is altijd dichtbij!
Voetballen kan bijna altijd en overal. Om te voetballen heb je ook heel weinig nodig. Met voetbalschoenen, een outfit en scheenbeschermers ben je er al. En je hebt natuurlijk vriendjes nodig om mee te voetballen! Bovendien is voetballen relatief goedkoop. JO8 Pupillen (6-8 jaar) kunnen voor 77 euro al een heel jaar bij onze vereniging voetballen.

3)      Voetbal is goed voor je ontwikkeling!
Van voetballen worden kinderen niet alleen fitter en leniger, ze ontwikkelen zich ook op andere gebieden. Jongens en meiden leren door voetbal om samen te werken, maar ook om met winst en verlies om te gaan. Daarnaast leren ze om door te zetten, weerbaarder te worden én om sociale vaardigheden te ontwikkelen.

4)      Voetbal is voor iedereen!
Op het voetbalveld is iedereen gelijk. Kinderen uit alle lagen van de bevolking, ongeacht afkomst, ervaren plezier als ze voetballen en met elkaar in een team kunnen samen spelen.

5)      Met voetballen maak je vrienden voor het leven!
Bij het samen spelen, bij winst en verlies, in weer en wind, in de auto naar de uitwedstrijden en in de kleedkamer worden bijzondere herinneringen gemaakt. Vriendschappen voor het leven worden geboren in en om het voetbalveld.