Jaarlijkse Euroloterij vanaf aanstaande zaterdag weer van start

22 november 2019 18:30

Op zaterdag 4 januari 2020 staat de jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie gepland. Onderdeel van deze nieuwjaarsreceptie is de jaarlijkse Euroloterij. Tijdens deze loterij worden er diverse cadeaus verloot door middel van het draaiend rad. Vanaf zaterdag 23 november gaat de verkoop van deze jaarlijkse Euroloterij weer van start.

De hoofdprijs bedraagt een cadeaubon van maar liefst €150,- (!). Daarnaast worden er nog zo’n 20 prijzen verloot.  De lotenboekjes kunnen vanaf zaterdag 23 november door de leiders/trainers van de betreffende teams opgehaald worden in de bestuurskamer. De lotenboekjes moeten voor 14 december met opbrengst ingeleverd worden in de voetbalkantine of op Baalder 9.

Let op: de afgelopen jaren is gebleken dat er altijd leden zijn die de lotenboekjes niet meer inleveren. Vandaar dat dit jaar de volgende regel is ingesteld: geen ingeleverde boekjes resulteert in een afschrijving van €25,- van je rekening.

Het bestuur en de Sponsorcommissie van onze voetbalvereniging hoopt op jullie begrip en gaat er vanuit dat iedereen zijn/haar uiterste best doet om zoveel mogelijk loten te verkopen. Succes!