Bestuurswisseling v.v. Oudehaske

21 november 2019 9:30

Sinds de laatste algemene ledenvergadering (ALV) heeft het bestuur de belangen van v.v. Oudehaske behartigd met twee bestuursleden minder dan voorheen het geval was. Bas de Boer en Klaas Reitsma zijn afgetreden.

Gelukkig heeft Erik Nutters te kennen gegeven toe te willen treden tot het bestuur. In eerste instantie als interim-bestuurslid, tijdens de eerstvolgende ALV kan hij definitief gekozen worden door de leden.

Erik Nutters zal de functie van secretaris binnen het bestuur vervullen. Er blijft echter nog wel een vacature in het bestuur; Sieren de Jong zal het voorzitterschap tijdelijk combineren met de taken van de penningmeester. Hierdoor ziet het bestuur er als volgt uit:

• Voorzitter: Siebren de Jong
  • Penningmeester: Vacature
  • Secretaris en ledenadministratie: Erik Nutters
  • Accommodatie en materialenbeheer: Jelle Wassenaar
  • Voetbaltechnische zaken: Erik Hollander
Voor vragen of opmerkingen kun je terecht bij het bestuur (zie contact).