Spannende wedstrijd tussen Oudehaske JO12-1 en H'veense Boys JO12-2

17 november 2019 13:45

Vandaag staat de wedstrijd tegen Heerenveense boy`s (hvb) op het progamma. Jasper is ziek en kan niet mee doen zijn vervanger is Dani. Linda is er jammer genoeg ook niet bij zij met werken. We beginnen na een goede warming-up aan de wedstrijd . Quinten begint op wissel. Al snel komen Dani en Yvar samen met een goeie actie die zorgt voor een grote kans voor Yvar, de keeper redt.

Corner voor Oudehaske  keeper pakt bal. Hvb krijgt ook een kans die lijdt tot een corner. Hvb kopt de bal vanuit de corner er in 0-1 Hvb.  Kans Hvb  voor de 0-2 maar deze gaat mis. Jelmer schiet uit met een mooie lange bal op Yvar die scoort 1-1 . Wissel Oudehaske Quinten voor Egbert. Hvb krijgt  een kans waar een corner uit komt. Daarna gelijk een kans voor Lammert keeper redt. Iets later een kans voor Yvar maar die gaat over.

Time out
Edze zegt dat het goed gaat
Wissel Egbert voor Dani.  Oudehaske krijgt een corner Yvar neemt er zijn veel mensen in een oranje shirt voor de goal maar de bal gaat naast. Iets later komt er ook een corner voor Hvb gaat voor langs.  Nog een corner voor Hvb gaat mis. Uitbraak Oudehaske zorgt voor een mooi afstandschot gaat mis. Wissel Dani voor Lammert. Uitbraak Hvb dat lijdt tot 1-2. Jelmer heeft verschillende reddingen. Quinten trapt in naar Dani die hem verlengt met een omhaal kan Yvar scoren 2-2.

Rust
Edze zegt Jullie moeten iets veller
Wissel Lammert voor Kim. Corner Hvb Jurjen kopt weg. Oudehaske is het eerste kwartier wat minder want Hvb komt al snel op een 2-3 voorsprong. Wissel Kim voor Yvar.  Nog een kleine kans voor Quinten maar gaat naast.

Time out
Edze zegt jongens veller spelen we willen winnen toch
Wissel Yvar voor Karst. Bij uitrap keeper Hvb wordt Jurjen pootje gehaakt vrije trap Oudehaske. Lammert scoort voor Oudehaske 3-3. Vlak daarna kans Hvb eerst redt Jelmer maar de rebound kan hij niet stoppen, maar gelukkig voor Oudehaske ging hij ver over. Schot van Yvar gaat tegen de keeper maar de rebound scoort Kim als nog 4-3 voor Oudehaske. Wissel Karst voor Jurjen. Uit een mooie aanval van Oudehaske kan Egbert de 5-3 binnen knikkeren.  Dit is ook de eindstand.

Het was een spannende wedstrijd waarin door beide teams goed gespeeld werd. Gelukkig blijven de punten in Oudehaske.

Gemaakt door Quinten Verra