GAVC tegen Oudehaske JO12-1G een spannende strijd

24 september 2019 10:30

De wedstrijd begon al moeilijk.

Na de aftrap van GAVC JO12-1, werd het meteen al spannend. Dani, Yvar, Jelmer en Karst hadden veel kansen om te scoren maar dat liep op niks uit. De eerste pogingen van GAVC werden wel goals en toen stond het 0-2. Maar Oudehaske JO12-1 gaf niet op! Kim kreeg de bal , schoot…goal!

Yvar deed een trucje, paste naar Jelmer, die schoot en weer mis. Nadat Dani een sliding maakte kreeg GAVC een onterechte vrije trap, want Dani raakte de bal gewoon, zie maar op de foto.

De eerste helft eindigde op 1-2.

De 2e helft hadden wij de aftrap. Meteen na de aftrap kregen we een corner. Die was helaas mis. Toen probeerde Jelmer nog- tegen de lat, en net over de lijn in het doel- Goal! 2-2

GAVC had nog een paar kansen, maar daar kwam niks uit. Jelmer probeerde nog wat en weer een goal. 3-2. Toen wilde Yvar het nog een keer proberen en dat werd nog een goal: 4-2. Toen scoorde Dani, 5-2 er waren nog veel kansen van beide partijen maar GAVC scoorde daar uit het werd 5-3, toen 5-4 en zelfs 5-5. Maar toen deden ze iets te ruig en dus kregen wij een vrije trap. Rechtstreeks over iedereen heen het doel in. Goal! (zie de foto) Er waren nog een paar kansen maar toen floot de scheids al af het werd 6-5.

Verslag door Egbert Schoonhoven

Tijdens de wedstrijd zijn enkele foto's gemaakt, klik hier om de foto's te bekijken.