Feestelijke opening nieuw kunstgrasveld

1 september 2019 21:45

Bestuur

Aan het einde van vorig sportseizoen heeft onze voetbalvereniging een nieuw kunstgrasveld gekregen. Dit was hard nodig en we zijn hier dan ook ontzettend blij mee!

Op zaterdag 7 september wordt het nieuwe kunstgrasveld feestelijk geopend. Voorafgaand aan het duel Oudehaske 1 – Urk 2 zal om 14.30 uur het ‘Hielke Roosjen veld’ (sinds 2008 de officiële naam van het kunstgrasveld) geopend worden door familie van Hielke Roosjen.

Voor de jeugdleden staat er de hele dag een springkussen en in de middag
 en avond verzorgt DJ Abe voor een muzikaal tintje. We nodigen onze leden, sponsoren, vrijwilligers en andere belangstellenden van harte uit om deze feestelijke opening met ons te vieren!

▪ zaterdag 7 september 2019
▪ 14.30 uur (officiële opening door familie van Hielke Roosjen)