Nieuwe samenstelling jeugdcommissie

10 augustus 2019 14:15

Jeugdcommissie

Per 1 augustus 2019 is samenstelling van de jeugdcommissie gewijzigd, hierbij een update.

Coördinator vrouwen en meidenvoetbal
Na jaren als coördinator vrouwen en meidenvoetbal de club te hebben gediend, heeft Joyce Bles deze functie neergelegd. Jarenlang is Joyce - samen met Linda Haanstra - ambassadrice voor het vrouwenvoetbal geweest. Onverstoorbaar en onverzettelijk heeft ze het vrouwenvoetbal op de agenda van V.V. Oudehaske gezet en is er de afgelopen jaren ontzettend veel veranderd in de acceptatie en benadering van het vrouwenvoetbal. Daarnaast leverde Joyce overal en altijd een belangrijke bijdrage aan het jeugdvoetbal in het algemeen. Soms scherp, soms relativerend maar altijd positief en constructief. Als jeugdcommissie willen Joyce nogmaals ontzetten bedanken voor deze mooie jaren! Linda Haanstra blijft aan als coördinator vrouwen en meidenvoetbal.

Coördinator Junioren
Edze Westra heeft de functie van Coördinator Junioren overgenomen van Bas de Boer. Bas is als (a.i.) penningmeester tot het hoofdbestuur toegetreden, wat uiteraard lastig te combineren is met zijn rol binnen de jeugdcommissie. Als jeugdcommissie zijn we Bas zeer dankbaar voor zijn inzet en bijdrage voor de jeugd en dat met name de junioren. Bemiddelend en vooral gericht op het bereiken van een positieve sfeer waarin iedereen met plezier kan voetballen is altijd zijn leidraad geweest in de uitvoering van zijn functie. En daarvoor zijn we als jeugdcommissie Bas zeer dankbaar en wensen we hem veel succes en vooral ook veel plezier in het hoofdbestuur.

Edze Westra heeft de rol van Bas overgenomen en schuift binnen de jeugdcommissie door vanuit zijn rol coördinator pupillen en naar de rol van coördinator junioren.

Coördinator Pupillen
Met de interne verschuiving van Edze kwam binnen de jeugdcommissie de rol van coördinator pupillen vrij. Deze rol wordt per heden ingevuld door Jasper Hoekstra. Jasper voetbalt al vanaf zijn jeugd bij VV Oudehaske en ook is hij een aantal jaren jeugdtrainer geweest. Daarnaast is Jasper de afgelopen jaren zijdelings bij jeugdcommissie betrokken geweest, o.a. waar het gaat om de invulling van het technisch jeugdbeleid. Kortom een man met hart voor de club en in het bijzonder de jeugd. We wensen Jasper veel succes en plezier binnen jeugdcommissie en verheugen ons dan ook op een de samenwerking.

Samenstelling Jeugdcommissie
De jeugdcommissie komt eens in de maand bij elkaar om alle activiteiten en ontwikkelingen binnen jeugdafdeling te bespreken. Op dit moment bestaat de jeugdcommissie uit:

• André Schoonhoven (voorzitter)
  • Alet Kuipers (secretaris)
  • Edze Westra (coördinator junioren)
  • Jasper Hoekstra (coördinator pupillen)
  • Linda Haanstra (coördinator dames- en meidenvoetbal)
  • Sayan Bervoets (technisch jeugdcoördinator)
  • Rick Mulder (trainerscoördinator)