Met de bus naar de bekerfinale: opgeven kan nog!

20 mei 2019 19:30

Na een aantal bloedstollende wedstrijden, inclusief penalty-series, heeft VV Oudehaske JO19 de finale van de KNVB Beker (District Noord) bereikt. In de halve finale werd SVO Emmen met 2-0 naar huis gesturud. De finale van de KNVB beker is uiteraard een unieke prestatie voor onze club. Op zaterdag 1 juni is in het Drentse Zuidwolde ST FC Meppel/Alcides onze tegenstanders.

De bekerfinale op 1 juni in Zuidwolde. Inmiddels hebben we tussen de 60 en de 70 aanmeldingen. Dat past niet in een normale bus.

Daarom gaan we met de grootste bus die er is in Friesland 87 personen!  Dus je kunt je nog opgeven!

Nogmaals de informatie:

• Vertrek zaterdag 1 juni Oudehaske 14.00/ terug  in Oudehaske ca 20.00.
  • Kosten 15 euro p.p. (incl. drankje in de bus/ bij grote deelname wordt het alleen maar minder).
  • Opgeven: mail het aantal personen dat mee wil naar [email protected]
  • Als u zich opgeeft, gaan we ervanuit dat u meegaat en vooraf betaalt!