Oproep: meiden gezocht voor ons meidenteam

3 mei 2019 0:00

Voetbalvereniging Oudehaske is dringend op zoek naar nieuwe speelsters om ook voor volgend seizoen weer een teams te kunnen vormen. Dus ben je geïnteresseerd om in een gezellig en fanatiek team te gaan voetballen? En vind je dat inzet en sportiviteit belangrijker zijn dan voetbalervaring? Dan zien we je graag bij ons aansluiten!

Het meiden team (MO17) van onze vereniging is dringend zoek naar enthousiaste en sportieve meiden die ons meidenteam willen versterken. Ben jij tussen de 12 en 19 jaar en vind je het leuk om te voetballen?

Ook zouden we het erg leuk vinden om te gaan samenwerken met een andere club! Een club die ook meiden heeft van onze leeftijd die door te weinig speelsters niet een compleet team kunnen vormen.

Aanmelden
Dus ben jij degene die bij ons wil komen voetballen? Of ken jij dames die ook graag bij onze voetbalverenigingen willen komen voetballen, meld je dan zo gauw mogelijk aan. Aanmelden kan via het contactformulier op onze website (www.vvoudehaske.nl)

Meetrainen
Het is natuurlijk altijd mogelijk om een keer met de MO17-1 mee te trainen en aan het werk te zien. Zij trainen op maandag- en woensdagavond van 18.30 – 20.00 uur op sportpark Pieter Bultsma in Oudehaske. Neem hiervoor contact op met de trainers, leiders en/of de meiden zelf.

Groetjes van de meiden van de MO17.