Volgende week nieuwe webshop Textielstra.nl online

2 mei 2019 23:30

De afgelopen weken wordt vaak de vraag gesteld waarom het niet mogelijk is om wat te bestellen in de webshop van onze vereniging of wanneer er weer iets besteld kan worden in de nieuwe webshop. Via deze weg willen we iedereen laten weten dat de nieuwe webshop volgende week gelanceerd wordt. Hieronder kan je alvast een glimp van de nieuwe webshop opvangen.

De komende 5 jaar zal Textielstra.nl dus aan Oudehaske verbonden zijn als leverancier voor de nieuwe kleding. Hierbij zal Textielstra.nl partner zijn voor alle teams van Oudehaske die nieuwe kleding krijgen. Op deze webshop kunnen o.a. trainingskleding besteld worden in de JAKO clublijn en daarnaast ook vrijetijdskleding en accessoires.

De afgelopen weken is Textielstra.nl dus druk geweest met het bouwen van deze nieuwe website. Nog even geduld en dan kan een ieder weer zijn bestelling plaatsen. Onderstaande afbeelding toont alvast een sneakpreview van onze nieuwe webshop!

Textielstra.nl
Textielstra.nl is een professioneel partner in sport- en bedrijfskleding dat gevestigd is in Sneek. Textielstra.nl werkt elke dag met volle overgave aan hun missie, en proberen daarmee verenigingen, bedrijven en/of organisaties zo goed en snel mogelijk te bedienen. Bij Textielstra.nl heerst een winnaars mentaliteit en derhalve zullen zij blijven investeren in hunzelf en in de systemen. Op deze manier blijven zij concurrentie een stap voor, en kunnen de partners er van op aan dat alles te allen tijde goed geregeld is.

Voor meer vragen over de webshop, nieuwe kledingleverancier of onze clubkleding kan je contact opnemen met Erwin Holtrop van de Kledingcommissie (zie contact).