Geslaagde koekactie door onze jeugdleden

21 april 2019 20:00

De afgelopen week heeft vv Oudehaske weer haar jaarlijkse koekactie gehouden. 36 spelers en speelsters van vv Oudehaske JO11-1G, JO11-2G en JO13-1, aangevuld met een aantal spelers van JO9-1 en JO14-1, hebben weer hun best gedaan om de koeken aan de man te brengen.

In Oudehaske, Haskerhorne, Vegelinsoord en Sint Johannesga zijn meer dan 700 koeken verkocht en dit heeft ervoor gezorgd dat de opbrengst dit jaar ca. 1000 euro is!

Langs deze weg wil het bestuur en de jeugdcommissie van voetbalvereniging Oudehaske de verkopers, chauffeurs en natuurlijk de kopers hartelijk bedanken voor hun inzet.

Jeugdcommissie v.v. Oudehaske