Jaarlijkse koekactie gaat van start

14 april 2019 11:30

Iedere week kan door alle teams van voetbalvereniging Oudehaske worden getraind en gespeeld. Trainers, tenues, ballen en trainingsmaterialen worden allemaal geregeld voor iedere speler van de Hoskers. Om deze zaken mogelijk te maken is ook veel geld nodig, dit kan niet alleen worden bekostigd met alleen contributiegelden en sponsorbijdragen.

Deze week, dinsdag 16 en donderdag 18 april, houden we weer de jaarlijkse koekactie ten behoeve van onze voetbalvereniging Oudehaske. Onze jeugdleden gaan zoveel mogelijk koeken verkopen in Oudehaske en haar omgeving. De opbrengst komt ten goede aan alle (jeugd)leden. We gaan er van uit dat we ook deze keer op jullie hulp kunnen rekenen!