Wederom een fantastische opbrengst Poiesz Jeugd Sponsor Actie!

13 april 2019 10:30

Gisteravond (12 april) was het dan eindelijk zover: de Poiesz Supermarkten organiseerde een gala voor de uitreiking van de cheques verdient met de Jeugd Sponsor Munten. Op deze cheque werd het bedrag, dat door de verenigingen in Friesland door haar leden bij elkaar is gespaard, gepresenteerd. Voor onze vereniging werd aan enkele jeugdleden een mooie cheque van maar liefst €1146,00,- uitgereikt.

,,Als familiebedrijf van en voor het Noorden vinden we het belangrijk dat muziek, sport en spel bereikbaar is en blijft voor de jeugd. Daarom ondersteunen we met de Jeugd Sponsor Actie honderden verenigingen uit de regio”, aldus Rob Terstappen, commercieel directeur van Poiesz Supermarkten. ,,Aan de reacties van bestuursleden en ouders van jeugdleden merken we hoe belangrijk de extra financiële steun van de Jeugd Sponsor Actie is.”

Met optredens van onder andere O’G3NE en Tim Douwsma werd het een fantastisch feest voor alle 5000 genodigden compleet. Na afloop van het feest mochten de afgevaardigden van de vereniging hun cheque ophalen.

Namens alle bestuursleden en jeugdleden van onze vereniging wordt iedereen die de sponsormunten in onze koker heeft geponeerd, hartelijk bedankt voor de steun!