KOM V.V. OUDEHASKE MASSAAL STEUNEN OP 20 APRIL!

11 april 2019 12:00

Wanneer je van spannend, leuk en goed voetbal houdt en bovenal een oranjezwart v.v. Oudehaske hart hebt, kom dan op zaterdag 20 april naar ons Sportpark en steun onze jongens van JO9-1, JO19-1 en Senioren 1 (het eerste). Want op zaterdag 20 april spelen zowel v.v. Oudehaske JO9-1 als JO19-1 voor een plaats in de finales van KNVB Districtsbeker en ons eerste elftal strijd nog aantal voor handhaving in de 3e klasse-A.

Op zaterdag 20 april zijn vrijwel alle jeugd- en seniorenteams vrij, dat voetbalweekend is door KNVB ingepland voor beker- en inhaalwedstrijden. Maar dat er in Oudehaske nog voor de beker wordt gestreden is een feit, JO9-1 speelt voor een plaats op de finaledag tegen Olyphia uit Noordwolde en JO19-1 treft SVBO uit Emmen voor een plek in de finale.

En na deze twee bekerkrakers volgt dan de wedstrijd van Oudehaske 1 tegen Scharnegoutum in de strijd voor lijfsbehoud in de 3e klasse-A. Door tegenslag en ongeluk staat het 1e elftal op dit moment 12e, maar de mannen van Trainer Tjalling Bergstra zijn er op gebrand om in de laatste 6 wedstrijden punten te pakken zodat nacompetitie kan worden ontlopen. Immers, het pas over nadat het laatste fluitsignaal heeft geklonken.

Kortom, zaterdag 20 april zou zomaar SUPER SATURDAY kunnen worden. En dat wil jij als voetballiefhebber uiteraard niet missen. Dus kom zaterdag 20 april naar het sportpark.

Programma zaterdag 20 april:

1. 10.00 vv Oudehaske JO9-1 – vv Olyphia JO9-1 (kwartfinale KNVB Districtsbeker)
  2. 12.00 vv Oudehaske JO19-1 – SVBO JO19-2 (halve finale KNVB Districtsbeker)
  3. 14.30 vv Oudehaske 1 – Scharnegoutum 1 (strijd om prolongatie in 3e klasse-A)
Laten we er met jullie ondersteuning een prachtig voetbalfeest van maken!