BREAKING: Al Shunhofun bereikt akkoord met Oudehaske over overname

5 april 2019 22:00

Voetbalvereniging Oudehaske voorzitter Siebren de Jong heeft gisteravond een principeakkoord bereikt met de 47-jarige Al Shunhofun voor de overname van de club. Al Shunhofun wil graag een Nederlandse club overnemen en zijn oog viel al snel op de sterke, volhardende, mentaal weerbare topclub uit Oudehaske.

Naar verluidt wil Al Shunhofun investeren in de basisvoorwaarden van de club en een stevige basis bij de jeugd. Want deze dit zorgt voor structureel succes. De doelstelling is om de club binnen 5 jaar naar de Eredivisie te loodsen, om vervolgens in 2025 de UEFA Champions League te winnen.

Ook is hij voornemens om een stadion met 100.000 zitplaatsen te bouwen. Het gehele dorp moet hiervoor wijken, succes moet je immers samen doen met de leden, vrijwilligers, supporters en de gehele lokale gemeenschap.