Informatieavond ‘’Rinus op de club’’

5 april 2019 15:30

Op woensdag 10 april a.s. komt een KNVB medewerker naar v.v. Oudehaske om een presentatie te geven over de Rinus app. Rinus is een online tool dat de KNVB heeft ontwikkeld voor alle jeugdtrainers in Nederland. Binnen Rinus zijn er vervolgens verschillende mogelijkheden, van losse trainingsoefeningen tot een maandprogramma of zelfs een hele seizoensplanning.

Tijdens deze avond wordt de theorie van de Rinus App (vanuit de KNVB visie op voetbal) besproken, maar gaan we het buiten ook op het voetbalveld in de praktijk te brengen d.m.v. een echte jeugdtraining met een oefengroep (JO11-1). Al met al verwachten we een zeer informatieve en interessante avond voor trainers, leiders, kaderleden en andere geïnteresseerden. Dit alles met als doel alle jeugdvoetballers van v.v. Oudehaske goede, passende, leuke en uitdagende trainingen te bieden.

Het programma voor de informatieavond “Rinus op de club” ziet er als volgt uit:

• 18:15 uur Ontvangst deelnemers
  • 18:30 uur Opening/inleiding
  • 19:00 uur Praktijk
  • 19:45 uur Pauze
  • 20:00 uur Nabespreking praktijk
  • 20:15 uur Overige mogelijkheden van Rinus bespreken
  • 20:30 uur Door ontwikkelen van de jeugdopleiding
  • 20:50 uur Ondersteuningsmogelijkheden van de KNVB
  • 21:00 uur Afsluiting

Hierbij nodigen wij jeugdtrainers, -leiders en andere vrijwilligers en geïnteresseerden dan ook van harte uit om bij deze bijeenkomst van jullie vereniging aanwezig te zijn!