Textielstra.nl nieuwe kledingleverancier voetbalvereniging Oudehaske

28 maart 2019 15:30

De komende 5 voetbalseizoenen is Textielstra.nl de trotse leverancier van sportkleding en –materialen binnen voetbalvereniging Oudehaske. Op woensdag 20 maart j.l. ondertekenden voorzitter Siebren de Jong en Harry Diekstra (Textielstra.nl) hiervoor het contract, waarmee de samenwerking in ieder geval tot en met seizoen ’24-‘25 officieel bekrachtigd werd.

In een intensief traject van circa 5 maanden hebben 3 kledingleveranciers de kans gehad om de nieuwe kledingleverancier van onze voetbalvereniging te worden. Uiteindelijk heeft het bestuur in combinatie met de kledingcommissie een keuze moeten maken uit deze 3 leveranciers en is de uiteindelijke keuze gevallen op Textielstra.nl.

De komende 5 jaar zal Textielstra.nl dus aan Oudehaske verbonden zijn als leverancier voor de nieuwe kleding. Hierbij zal Textielstra.nl partner zijn voor alle teams van Oudehaske die nieuwe kleding krijgen. Daarnaast zal de Oudehaske webshop binnenkort in een nieuw jasje worden gehesen. Zodra deze online is, volgt hier ook een melding van. Op deze webshop kunnen o.a. trainingskleding besteld worden in de JAKO clublijn en daarnaast ook vrijetijdskleding en accessoires.

Textielstra.nl
Textielstra.nl is een professioneel partner in sport- en bedrijfskleding dat gevestigd is in Sneek. Textielstra.nl werkt elke dag met volle overgave aan hun missie, en proberen daarmee verenigingen, bedrijven en/of organisaties zo goed en snel mogelijk te bedienen. Bij Textielstra.nl heerst een winnaars mentaliteit en derhalve zullen zij blijven investeren in hunzelf en in de systemen. Op deze manier blijven zij concurrentie een stap voor, en kunnen de partners er van op aan dat alles te allen tijde goed geregeld is.

Kledingcommissie
Binnen onze vereniging is er bovendien een nieuw contactpersoon met betrekking tot de (team)kleding. Mochten er vanaf nu vragen zijn over de kleding, dan kan een ieder daarvoor terecht bij Erwin Holtrop (zie contact).

Wij hopen met de nieuwe kledingleverancier een prettige samenwerking aan te gaan voor de komende periode!

Bestuur v.v. Oudehaske