v.v. Oudehaske JO13-1G - Aenwirden JO13-1

18 februari 2019 23:15

Zaterdag 16 februari 2019 thuiswedstrijd tegen Aengwirden.

1e helft:
Aengwirden begon sterk aan de wedstrijd. Ze kregen wat kansen maar niet raak.
Na zo'n 20 minuten kwamen wij in de wedstrijd. We gingen goed combineren en dat resulteerde goed. We kregen een vrije trap en Gosse schoot hem onder de muur door in de goal 1-0 opslag van rust. We gingen met 1-0 de rust in.

2e helft:
Wij begonnen sterk aan de 2e helft. Al snel scoorde Julian uit een prachtige aanval 2-0. Aenwirden kreeg geen kans meer. Wij hadden nog wat kansen maar niet raak. Yvar ging een actie maken in het 16 meter gebied. Hij werd gevloerd en toen kregen wij een penalty en scoorde Gosse de 3-0. Aengwirden kreeg ook weer wat kansen maar ze misten alle kansen. Toen floot de scheids af. 3-0 gewonnen. We staan nu 1e. Met 2 wedstrijden en 6 punten, 6 doelpunten voor en 0 tegen.

Groetjes, Dani Pasveer