Inleveren boekjes Grote Clubacties 2018

29 oktober 2018 19:45

Sponsorcommissie

Op 15 september 2018 is de Grote Clubactie van start gegaan en zijn de boekjes met loten uitgedeeld aan onze (jeugd)leden. Aanstaande zaterdag moeten alle boekjes van de Grote Clubactie 2018 ingeleverd zijn.

De eerste lotenboekjes zijn inmiddels alweer retour ontvangen en verwerkt in het systeem. De resterende programmaboekjes kunnen tot en met zaterdag 3 november ingeleverd worden in:

• In de bestuurskamer;
  • Bij Bianca Reitsma aan de Menning 19.

Doe nog even flink je best om zoveel mogelijk loten te verkopen en denk daarbij natuurlijk ook aan de mooie prijzen die uitgereikt worden aan de top 3 best verkopende leden.

Het bestuur wil alle leden alvast bedanken voor hen fantastische inzet. We hopen dat jullie de komende dagen jullie laatste lootjes kunnen verkopen. Nu afwachten wat de opbrengst zal zijn!