Heerenveen JO13-3G - Oudehaske JO13-1G

18 oktober 2018 10:15

Zaterdag 13 oktober moesten we voetballen tegen Vv Heerenveen. Wij moesten samen met een andere club de kleedkamer delen.

Aftrap wedstijd 10.00 uur. Wij begonnen sterk aan de wedstrijd. Maar we kwamen wel 1-0 achter in de 8e minuut. We liepen dus achter de feiten aan. Maar toen kregen wij veel kansen maar nog steeds geen goal. In de 13e minuut assist van Christiaan op Dorian goal 1-1 en we staan gelijk. Heerenveen maakt weer een actie maar Dani voorkomt de 2-1. Doeltrap voor de keeper. En toen kregen wij een kans Gosse kreeg een assist van Julian en goal 1-2. Toen een voorzet van Julian naar Rixt maar die schoot over de bal dus kreeg Stijn de bal maar die schoot mis. Toen was het rust.

We begonnen aan de 2e helft.  Al na 2 minuten spelen in de 2e helft maakte Heerenveen de stand gelijk, 2-2. Daarna kreeg Christiaan de bal maar die schoot in de keeper zijn handen. Heerenveen kreeg daarna een counter en toen werd het 3-2 voor Heerenveen. In de 2e helft was Heerenveen veel beter dan wij. Een schot van Heerenveen, Daan pakt één uit de linkeronderhoek hele mooie redding. 59e minuut Heerenveen scoort de 4-2. Julian kreeg nog een mooie actie maar hij kwam er niet langs. De scheidsrechter floot af. Einde wedstrijd. Eindstand 4-2 voor Heerenveen.

Groetjes Dani Pasveer