Gezocht: vrijwilligers die een steentje bij willen dragen aan onze voetbalclub

17 september 2018 19:00

Onze voetbalvereniging kan alleen maar bestaan door de tomeloze inzet van al onze vrijwilligers. Van het schoonmaken van de kantine en kleedkamers tot het draaien van een kantinedienst op de zaterdagen. Iedere dag van de week zijn er vrijwilligers actief om de vereniging draaiende te houden. Helaas dreigt er op dit moment een te kort aan vrijwilligers te ontstaan, waardoor de huidige vrijwilligers nog meer tijd en energie in de club moeten steken.

Daarom is de voetbalvereniging op zoek naar nieuwe vrijwilligers die graag hun steentje bij willen dragen aan het levendig houden van onze mooie en gezellige voetbalvereniging. Momenteel zijn er een aantal vacatures die voor aankomend seizoen nog ingevuld moeten worden:

• Scheidsrechtercoördinator;
  • Jeugdtrain(st)ers;
  • Grensrechter Oudehaske 1;
  • Programmaboekje verkoper/verkoopster;
  • Scheidsrechter wedstrijden jeugd- en seniorenteams;
  • Leden van de activiteitencommissie;
  • Clubfotograaf.

Bovenstaande vacatures zijn niet de enige waar onze vereniging hulp bij kan gebruiken. Ook vrijwilligers die twee keer per seizoenshelft een kantinedienst willen draaien, aanvullende leden voor de bestaande commissies en/of jeugdtrainers zijn altijd welkom. Neem eens een kijkje in onze “vacaturebank”. Wellicht zit er een passende functie voor jou tussen.

Lijkt het jou leuk om je steentje bij te dragen aan onze vereniging, maar je hebt nog niet voldoende informatie? Stuur dan een mail naar [email protected] met je vraag. Wil je je opgeven voor een bepaalde vorm van vrijwilligerswerk? Dan kan je dit ook versturen naar bovenstaand mailadres. Wanneer je besluit om een bepaalde vacature in te vullen, ontvang jij maar liefst 10 consumptiebonnen en een sjaal van onze voetbalvereniging gratis als blijk van waardering.