v.v. Oudehaske 1 presenteert nieuwe team- en wedstrijdkleding van Aannemingsbedrijf Bangma

13 september 2018 8:15

Afgelopen zaterdag heeft het eerste elftal van v.v. Oudehaske de nieuwe wedstrijd- en presentatiekleding in ontvangst genomen. Op de kleding prijkt trots het logo van Aannemingsbedrijf Bangma B.V. In juli hebben zij het hoofdsponsorcontract met v.v. Oudehaske verlengd. De nieuwe kleding werd feestelijk gepresenteerd met een fotosessie en lunch. Hierbij waren Jan Mulder en Berend Berger, directie van Aannemingsbedrijf Bangma, ook aanwezig.

Presentatie wedstrijd- en teamkleding
Spelers, begeleiding en hoofdsponsor werden al vroeg in de ochtend verwacht in de kantine op het Sportpark Pieter Bultsma. In het welkomstwoord sprak bestuurslid Jelle Wassenaar namens de club zijn dank en waardering uit richting de aanwezige hoofdsponsor. Voor elke vereniging, en dus ook voor v.v. Oudehaske, is sponsoring van groot belang. Voor bedrijven is het een goed en effectief middel om de regionale naamsbekendheid te vergroten.

“Nadat bekend werd dat Aannemingsbedrijf Bangma het hoofdsponsorcontract wilde verlengen, zijn wij druk bezig geweest met het uitzoeken van geschikte en representatieve team- en wedstrijdkleding. Dit resulteerde in drie kledingpakketten, allemaal zorgvuldig samengesteld. In samenspraak met Jan en Berend is vervolgens een keuze gemaakt voor welk kledingpakket gekozen zou worden. Dit hebben we vervolgens gecommuniceerd met onze kledingsponsor. En moet je nou eens zien? Het staat schitterend.” Aldus bestuurslid Jelle Wassenaar.

Gebroeders Mulder hadden de eer de wedstrijd- en presentatiekleding aan de aanwezigen te tonen. Aan alle spelers van het eerste herenteam is die dag de nieuwe kleding uitgedeeld. Zowel de wedstrijdkleding als de presentatiepakken (bestaande uit een lange trainingsbroek, poloshirt en trui). Uiteraard is de kleding in de oranje-zwarte clubkleuren van v.v. Oudehaske en voorzien van het clublogo en het logo van Aannemingsbedrijf Bangma. Het rugnummer van de speler komt terug op alle kledingstukken.

Na de kledingpresentatie heeft Jolanda van der Horst (Bliid Fotografie) het team op de foto gezet. Ook van alle jeugd- en seniorenteams is een nieuwe teamfoto gemaakt. In de komende dagen zullen de foto’s gepubliceerd worden op de website van v.v. Oudehaske. De kledingpresentatie werd afgesloten met een gezamenlijke lunch in de kantine. Na de gewonnen bekerwedstrijd (3-1 tegen SC Boornebergum) kon iedereen tevreden en voldaan naar huis.

Aannemingsbedrijf Bangma
Aannemingsbedrijf Bangma B.V. is in Friesland bekend als stallenbouwer en allround bouwbedrijf. Het bedrijf is, naast in Oosterzee, gevestigd in Sint Nicolaasga aan De Wieken 1. Bangma B.V. werkt al decennia lang aan een aantal kerngebieden: agrarische sector, houtskeletbouw, nieuwbouw, onderhoud en renovatie en saneren en renoveren van asbestvoorzieningen. Het Bangma team is een dynamische en enthousiaste groep van vaklieden. Zij staan altijd klaar om u van dienst te zijn en u van advies te dienen bij uw nieuwbouw-, verbouw-, of renovatie plannen. Dit allemaal met de gedachte: “Sizzen is neat, mar dwaan is in ding”