Teleurstelling bij JO14-1 na gelijkspel

9244CH
BEETSTERZWAAG

De Sweach JO14-1  -  Oudehaske JO14-1

Afgelopen zaterdag 4 september moesten we weer voetballen tegen de De Sweach Jo14-1.

Het was een zeer spannende wedstrijd, De Sweach was de 1e helft de betere ploeg, maar weinig kansen voor teams.

Yvar had nog wel een mooi afstandsschot op de kruising maar helaas mis.

2e helft waren wij de betere ploeg. We hielden ze constant onder druk daardoor begonnen wij ook beter te voetballen. Bij hun lukte helemaal niks meer en toen dribbelde Yvar helemaal tot de achterlijn en legde de bal mooi klaar voor Lammert 0-1.

We bleven beter en hadden nog goeie kansen van Mark met een mooie actie maar helaas mis. Pim had ook nog wat kansen maar het wou maar niet lukken.

5 minuten voor het einde kwam De Sweach met een goeie counter de enige kans in de 2de helft en 1-1.

We waren behoorlijk teleurgesteld na afloop maar 2e helft was goed en de uiteindelijke uitslag was terecht.

Dit was dan de wedstrijd nu, maar weer goed trainen voor volgende week zaterdag tegen VV Heerenveen Jo14-3

Groeten Dani Pasveer