Oudehaske JO11-1 heeft geen kind aan Heerenveense Boys

Oudehaske JO11-1

Groep 3 02

14 september 2019 8:45

Afgelopen zaterdag moesten we een wedstrijd spelen tegen Heerenveense Boys. We moesten winnen om kans te maken op de volgende ronde van de beker. Het lukte goed met het voetballen.

In de 8e minuut maakte Jelmer een goal, en Brent en Tim elk nog één.  Na een korte time-out gingen we weer door en  scoorde Tim de 0-4.  Fernan maakte de 0-5 en Jelmer scoorde nog twee keer voor Oudehaske. Toen was het rust.

Lammert maakte goede reddingen; helaas ging er in de tweede helft toch nog één in van de Heerenveense Boys (1-7). We speelden goed samen en maakten nog drie goals (Tim, Brent en Fernan). Daarna een mooi hakje van Tim (1-11). Mark Gjokai schoot nog een paar ballen op de lat. In de laatste minuten maakte ikzelf ook nog mijn eerste goal voor Oudehaske. En in de allerlaatste minuut tikte Brent onze 1-13 binnen.

Het was een mooie wedstrijd.

Jurre Dekker (J011-1)