Oudehaske JO11-1 – Langezwaag JO11-1

5 oktober 2019 8:45

Oudehaske, 5 oktober 2019

Oudehaske JO11-1 – Langezwaag JO11-1

Na het leuke teamuitje donderdag zijn we nu in topvorm. Bij de warming up en de wedstrijd waren Syb en Gerrit (red. de trainers) ook aanwezig. Top van de mannen!

Voor het begin van de wedstrijd zijn we in een haag voor de scheidsrechter gaan staan. Het was namelijk de dag van de scheidsrechter. We hebben hem ook een bioscoopbon gegeven.

In het begin van de wedstrijd was het nog aardig koud maar we zetten door. Eerste kans van Mark Gjokai alleen hij schoot de bal in de buik van de keeper. Toen kwam Langezwaag met een schot op doel. Daarna kon Steven nog een redding maken door de bal weg te schieten. Nog een kans voor Tim maar hij schoot via de lat over.

Na de korte pauze schoot Mark Gjokai op de onderkant van de lat. Daarna kreeg Tim nog een kans en eindelijk die zat erin 1-0. Doordat Lammert een paar goede reddingen had en Brent via Mark G kon scoren gingen we met 2-0 naar de rust.

De 3-0 viel al snel na de aftrap doordat Mark G gescoord had. Daarna kwam de 4-0 door Arent, 5-0 door Tim en de 6-0 alweer door Arent. Na de tweede korte pauze maakte Tim de 7-0. En toen kon eindelijk Langezwaag ook een doelpunt maken 7-1. We gingen gewoon door en Tim maakte zijn vierde en vijfde goal 8-1 en 9-1.

Toen was ik aan de beurt eerste kans ging op hoofd keeper. Tweede kans ging de bal naast het goal. Derde kans vloog de bal op de paal. Vierde kans en ja daar ging die erin 10-1 door assist Tim. Langezwaag maakte daarna ook nog een mooi doelpunt onhoudbaar voor Lammert 10-2. Maar wij maakten het laatste doelpunt. Een mooi schot van Mark Bles tegen de keeper een daardoor kon Brent het laatste goal maken 11-2 eindstand.

Groetjes Lennart Post (JO11-1)