Oudehaske JO11-1 wint en blijft bovenin meedoen

Read Swart JO11-1

Oudehaske JO11-1

2 november 2019 9:00

In het begin speelde Oudehaske de bal goed rond. Helaas maakte Read Swart de 1-0. Zes minuten later maakt Mark G de gelijkmaker, nu is het 1-1. Weer zes minuten later maakt Brent de 1-2 en met die stand gingen we de rust in

André vond dat Oudehaske het goed deed de eerste helft. André vond dat ook de verdediging het goed deed, dat waren Jurre Steven en Fernan. Al snel na de rust maakt Arent de 1-3. Een tijdje later maakt Brent de 1-4. Aan het eind van de wedstrijd maakt Tim de 1-5 en een paar minuten later maakte hij ook nog de 1-6. Snel daarna was de wedstrijd al af gelopen.

Tot de volgende wedstrijd.

Groeten Arent Schoonhoven (JO11-1)